Isnin, 2 Mei 2011

MAJLIS PERKAHWINAN SITI KAMARIAH BT MD SAAT 1.5.2011




Siti Kamariah binti Md Saat adalah anak sulung kakak ku Hajah Hasnah binti Harun dan Abang Md Saat bin Kasan merupakan cucu sulung kepada ibuku Sabtiah binti Maarof.Siti Kamariah juga dikenali sebagai Ayong dikalangan keluarga kami.


Ayong amat rapat dengan kami sekeluarga kerana semasa kecil Siti Kamariah dipelihara oleh datuk dan opahnya sehingga berumur 4 tahun. Seorang yang amat manja dan disenangi oleh  semua  ibu dan bapa saudaranya kerana ketika itu hanya kakak Hasnah sahaja yang berkahwin dan  yang lainnya semua masih bujang dan ada yang bersekolah lagi.

Siti Kamariah memasuki  Sekolah Kebangsaan Ayer Hitam Johor dan Sekolah Menengah Agama Segamat.Seterusnya melanjutkan pelajaran sehingga ke peringkat Master di Universiti Teknologi Malaysia. Siti Kamariah bertugas sebagai seorang Pensyarah Universiti Malaysia Perlis (UNIMAP).

Pada 30.4.2011di Taman UPC Ayer Hitam, Johor Siti Kamariah telah diakad nikahkan dengan  Mohd Rizuan bin Abd Hamid dan sahlah Siti Kamariah bergelar dan menjadi seorang isteri.

Majlis persandingan telah diadakan di Dewan Gemilang Taman UPC Ayer Hitam pada 1.5.2011 dihadiri kira-kira 1500 orang jemputan.Sambutan majlis perkahwinan itu amat meriah sekali..

Boleh dikatakan semua ibubapa saudara dari kedua belah pihak dan hampir 97 peratus sepupu sepapat yang hadir meraikan majlis perkahwinannya.Adalah didoakan agar perkahwinan Siti Kamariah dan Mohd Rizuan @ Wan bahagia dan berkekalan sepanjang hayat.



SELAMAT PENGANTIN BAHARU


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...