Jumaat, 19 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1432


Sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri pada 1 Syawal, 1432 dengan ini tokwan ingin  mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, semoga semua pembaca menyambutnya dengan gembira di samping keluarga yang  tercinta.Semoga hari raya ini adalah hari kemenangan untuk kita semua.Marilah kita menyambutnya dengan penuh kesyukuran.

Di kesempatan ini juga tokwan ingin menyusun sepuluh jari jemari dari setulus hati yang ikhlas memohon kemaafan sekiranya tokwan ada melakukan kesalahan mengguris hati dan perasaan yang kecil mahupun yang besar, yang ringan atau yang berat.Sesungguhnya salah, silap dan dosa tidak pernah lari dari kehidupan manusia.Bumi mana yang tidak pernah ditimpa hujan.

Harapan dari tokwan agar pembaca sekelian apalah sudi kiranya memaafkan tokwan, marilah  sama-sama mensuci jiwa dan menyegar hati kita dalam menempuhi hari-hari yang berlalu dan yang akan kita tempuhi untuk masa-masa yang mendatang.Semoga hidup kita mendapat kebahagian dan ketenangan.

Untuk sahabat handai yang pulang berhari raya ke kampung halaman yang jauh dan dekat, di utara selatan, timur dan barat pandulah dengan berhati-hati dan patuhilah peraturan jalan raya.Pandu cermat jiwa selamat. ingatlah orang tersayang yang sedang menanti kepulangan keluarga tercinta.

Harapan dari tokwan semoga perjalanan kalian semua selamat sampai ke destinasi dan gembira berhari raya bersama keluarga, sanak saudara dan sahabat handai.Tokwan berdoa kehadrat Ilahi agar kita semua dipelihara oleh Nya dari mara bahaya dan mala petaka.Selamat pergi dan selamat kembali.

' Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin'



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...