Isnin, 22 November 2010

SUNGAI SIPUT, PERAK ~


Aku telah melalui bandar Sungai Siput baru-baru ini, sudah lama aku tidak menyusuri jalan ini kerana kesibukan ku dan adakalanya aku melalui Lebuh Raya PLUS jika ke utara tanah air.Seronok juga menyusuri Sungai Siput kerana banyak juga kenangan aku disini.Jika dua dekat dahulu aku boleh dikatakan selalu kemari untuk ke rumah bekas kakak ipar ku di Kampung Lasah.Kini aku jarang-jarang ke Sungai Siput kerana tidak banyak urusan aku disini lagi.

                    

Jika aku ke arah utara melalui Sungai Siput mataku memang tidak pernah lari dari memandang bukit ini kerana bentuk dan pemandangannya memang memukau mataku. Bagi ku bukit ini sememangnya menjadi mercu tanda bagi Sungai Siput, dan aku tidak tahu apakah nama bukit ini, dan mungkin kawan-kawan ku mengetahui namanya.







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...