Selasa, 23 November 2010

Dalam Kenangan ~ Sahabat RK 1971 - 1973

DARI ALLAH KITA DATANG DAN KEPADA ALLAH KITA DIKEMBALIKAN !

Allahyarham Abd Wahab bin Yusof

Allahyarham Abdul Wahab bin Yusof berasal dari Batu Gajah, Perak, meninggal dunia pada cuti penggal persekolahan tahun 1975 kerana kemalangan jalan raya.

Allahyarham Ahamd Hasri @ Bakap

Allahyarham Ahmad Hasri berasal dari Bakap, Batu Gajah, (RK Batch 1971)meninggal dunia akibat serangan demam panas tarikh kematian tiada dalam maklumat.



Allahyarham Ahmad Shahabuddin bin Khamis

Allahyarham berasal dari Kampung Pasir Pinji, Ipoh, (RK Batch 1971)tarikh meninggal tiada maklumat.


Allahyarham Mohd Safri bin Mohd Jamil @ Awie

Allahyarham Mohd Safri bin Mohd Jamil berasal dari Kampar, Perak (RK Batch 1971), dan telah meninggal dunia pada tahun 1984


Allahyarham Azri bin Nulop

Allahyarham Azri bin Nulop berasal dari Kampung Guntung, Sungkai (RK Batch 1971), meninggal pada 12.3.2005 di Gua Musang, Kelantan kerana serangan jantung.


Allahyarham Salleh bin Zainal Abidin @ To'ad

Allahyarham Salleh bin Zainal Abidin berasal dari Kampong Banjar, Telok Intan,(RK Batch 1971) meninggal dunia kerana sakit dalam perut, tarikh meninggal dunia tiada dalam maklumat pada tahun  2006

Allahyarham Johari bin Jalaluddin

Allahyarham berasal dari Bukit Pekan, Kampar (RK Batch 1971) meninggal akibat serangan jantung, bengkak paru-paru dan buah pinggang. meninggal pada 17.11.2010



Allahyarham Shuhaimi bin Mat Shahid

Allahyarham berasal dari Tanjong Tualang,Perak (RK Batch 1972) meninggal dunia akibat kemalangan jet pejuang F 5E terhempas. Tarikh kematian tiada dalam maklumat.


Allahyarham Rosli bin Ismail @ Tepus

Allahyarham Rosli Ismail berasal dari Kampung Tepus, Parit, Perak (RK Batch 1973), meninggal dunia kerana jangkitan dalam perut, terikh kematian tiada maklumat.


* Sekiranya sesiapa yang boleh memberi maklumat tarikh kematian, dan pembetulan maklumat, penambahan maklumat sahabat-sahabat kita yang telah kembali kerahmatullah sila hantar maklumat tersebut kepada tok wan.







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...