Sabtu, 14 Mei 2011

3 HARI 2 MALAM DI IBUKOTA KUALA LUMPUR





Walaupun selalu sangat aku ke Kuala Lumpur kerana saja-saja berjalan, ke rumah saudara mara ataupun demi tugas namun semuanya jarang aku rakamkan dalam potret.Kali ini sempena tugasan ku di Ibu Kota dapat juga aku merakamkan beberapa keping potret untuk ku abadikan di blog ini.



Entah berapa kali aku ke Kuala Lumpur sudah tidak terkira banyaknya, namun pemergian ku kali ini pada 10.5.2011 hingga 13.5.2011 sangat mengembirakan kerana dapat bersama kawan-kawan sambil mengambil kesempatan melapangkan sedikit ketegangan fikiran dan melepaskan sedikit bebanan tugas seharian.




Di Kuala Lumpur sempat juga kami bersiar-siar di tempat-tempat menarik seperti kebiasaan semasa selalu kesana.Sambil berjalan aku suka memerhatikan gelagat manusia dan cara gaya mereka di ibukota.Mungkin juga ada dikalangan mereka turut memerhatikan gelagat kami pula.




Mungkin orang Kuala Lumpur sudah biasa di tempat-tempat menarik di Kuala Lumpur, tetapi untuk kami yang tinggal jauh di ceruk kampung inilah masanya menghayati keindahan Kuala Lumpur terutamanya di waktu malam.




Walaubagaimanapun Kuala Lumpur adalah milik kita bersama seluruh rakyat Malaysia, apasalahnya kami juga turut memeriahkan Kuala Lumpur untuk sehari dua dan berbangga menjadi rakyat Malaysia.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...