Sabtu, 14 Mei 2011

AKU ' DI LITTLE INDIA' KUALA LUMPUR


Pada 13.1.2011 aku mempunyai urusan tugasan di Kuala Lumpur selama dua hari satu malam.Dalam kesempatan yang singkat itu dapat juga aku meninjau kawasan Little India ini yang mana baharu sahaja dikunjungi Perdana Menteri India Mr Mohan Singh diiringi oleh Perdana Menteri Malaysia Datuk Mohd Najib bin Tun Abdul Razak.


Walau acara lawatan tersebut telah berlalu namun ketika aku sampai ke situ masih lagi terdapat poster dan banner sempena lawatan tersebut terlekat di merata kedai dan bangunan.Meskipun aku telah beberapa kali ke situ namun naluri hati untuk melihat pembangunan dan kesan dari lawatan Perdana Menteri kedua-dua negara itu hendak juga aku lihat dan hayati bersama walaupun agak terlewat.




Namun pemergian ku kali ini hanyalah dapat ku rakamkan melalui kamera talipon bimbit rakanku sahaja kerana pada hari itu aku tidak membawa kemera ku.Jika ada peluang aku mahu masih mahu ke sana lagi untuk meninjau lebih banyak kawasan Little House yang masih belum dapat aku selusuri kerana kesuntukan masa.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...